Тема уроку: Теорема Вієта

Мета уроку: Формувати вміння і навички учнів, застосовуючи теорему Вієта при розв’язуванні вправ. Розвивати логічне мислення. Виховувати охайність записів учнів.
Хід уроку
1.Перевірка домашнього завдання (робота в парах)
2. Набуття навичок і вмінь застосовувати теорему Вієта.

№1. Знайти помилку при розв’язуванні квадратних рівнянь, використовуючи теорему Вієта.

а) х2 — 3х + 2 = 0                                    б) х2 + 6х + 8 […]

Автор: |февраля 7, 2015|8 клас, Готуємось до уроку|0 Коментарів

Тема уроку: Теорема Вієта

Мета уроку: Вивчити теорему Вієта, навчити учнів застосовувати її при розв’язуванні зведених квадратних рівнянь. Розвивати логічне мислення учнів при розв’язуванні квадратних рівнянь. Виховувати увагу учнів.
Хід уроку.
1. Перевірка домашнього завдання (за допомогою консультантів):
Викликаю двох учнів до дошки і пропоную їм індивідуальне завдання на картках.
а) Розв’язати квадратне рівняння: х 2 — 9х + 20 = 0.
Знайти (х1 […]

Автор: |января 29, 2015|8 клас, Готуємось до уроку|0 Коментарів

Тема уроку: Розв’язування квадратних рівнянь

Мета уроку: Узагальнити та систематизувати знання учнів, які одержали при вивченні теми; формувати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення; виховувати увагу учнів.

Обладнання: картки, тести.
Хід уроку.
1. Перевірка домашнього завдання (за допомогою консультантів)

2. Робота в парах.

Роботу в парах проведемо в два етапи: тести — перевірка теорії, і практична частина — це усні вправи.

На дошці:

Не розв’язуючи рівняння, знайти його […]

Автор: |января 28, 2015|8 клас, Готуємось до уроку|0 Коментарів

Тема уроку. Теорема Піфагора. Розв’язування задач прикладного та практичного направлення.

«Теорема Піфагора. Розв’язування задач прикладного та практичного направлення».
Мета уроку:

- забезпечити в ході уроку закріплення основних понять по темі «Теорема Піфагора»;
- продовжити формування уміння будувати математичні моделі при рішенні завдань практичного змісту;
- виховувати активність, наполегливість, культуру математичної мови; формувати навички зібраності, акуратності в роботі; організувати діяльність з розвитку уваги, вміння виконувати дії за аналогією;
- створювати […]

Автор: |января 12, 2015|8 клас, Готуємось до уроку|0 Коментарів