Урок-казка: Розв’язування вправ

Урок-казка:Розв’язування вправ
Мета: За допомогою вправ перевірити глибину знань учнів показати практичне використання здобутих знань, систематизувати вивчений матеріал;
Розвивати навички усної лічби, розвивати інтерес до математики через гру;
Виховувати уважне, ввічливе ставления один до одного, виховувати цілеспрямованість та впевненість в собі; здійснювати зв’язок між предметом і життям, збагачувати загальний розвиток учнів.
Тип уроку: Урок систематизації знань і вмінь […]

Автор: |января 21, 2015|5 клас, Готуємось до уроку|0 Коментарів

Тема уроку: Розв’язування вправ.

Мета: Систематизація та узагальнення знань, умінь і навичок учнів з теми «Елементи прикладної математики»; розвивати інтелектуальні, творчі здібності; виховувати охайність, дисциплінованість.
Хід уроку
1. Перевірка д/з (за доп. консультантів):
№ 51 Вкладник поклав до банку 20 000 гривень під 5% річних. Скільки гривень буде в нього на рахунку через 2 роки?
А2 = 20 000 грн.
р = 5% А2= […]

Автор: |января 15, 2015|9 клас, Готуємось до уроку|0 Коментарів

Тема уроку. Теорема Піфагора. Розв’язування задач прикладного та практичного направлення.

«Теорема Піфагора. Розв’язування задач прикладного та практичного направлення».
Мета уроку:

- забезпечити в ході уроку закріплення основних понять по темі «Теорема Піфагора»;
- продовжити формування уміння будувати математичні моделі при рішенні завдань практичного змісту;
- виховувати активність, наполегливість, культуру математичної мови; формувати навички зібраності, акуратності в роботі; організувати діяльність з розвитку уваги, вміння виконувати дії за аналогією;
- створювати […]

Автор: |января 12, 2015|8 клас, Готуємось до уроку|0 Коментарів

Тема уроку: Практичне застосування властивостей паралельності та перпендикулярності в просторі.

Мета: узагальнити та систематизувати загальні відомості про площини в просторі та взаємне розміщення двох площин в просторі, розглянути випадки практичного застосування властивостей паралельності та перпендикулярності в просторі, розвивати просторову уяву учнів та виховувати інтерес до вивчення геометрії, акцентувати увагу учнів на зв’язок предмету з життям, практичним застосуванням отриманих з теми знань, виховувати увагу та зосередженість, […]

Автор: |января 2, 2015|9 клас, Готуємось до уроку|0 Коментарів

Тема уроку. Правильні многогранники.

Мета.  Домогтися засвоєння учнями означення правильного многогранника та п’яти видів правильних многогранників; сформувати в учнів поняття про елементи правильних многогранників; вдосконалювати навички розв’язування задач про правильні многогранники на основі знань про многогранні кути, симетрію правильних многогранників та властивості куба; розвивати творчу активність учнів, створювати умови для вияву ініціативи учнів під час вибору завдань; виховувати в […]

Автор: |декабря 25, 2014|11 клас, Готуємось до уроку|0 Коментарів